مبانی نظری و پیشینه پژوهش اعتماد به سرپرست در ۱۴ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات: ۱۴ صفحه ( ۱۳ صفحه متن و ۱ صفحه منابع)
فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت doc (آماده جهت پرینت)
نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.
کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل ۲۰۱۳) داخلی (شامل ۹۲)
منابع درون متنی و پایانی: دارد
قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت وسایر رشته های مرتبط
اعتماد به عنوان یک مفهوم مهم در رشته های مختلفی مانند مدیریت، اخلاق، عملکرد جامعه شناسی، روانشناسی، و اقتصاد تلقی می شود (کولکوییت، اسکات و لپین، ۲۰۰۷). عملکرد کلی کارکنان علاوه بر سطح عملکرد تکلیفی آنان، از رفتارهایی همچون دزدی، بدرفتاری با همکاران و عدم حمایت از اهداف سازمان یعنی رفتارهای انحرافی محیط کار نیز تأثیر می پذیرد (اونیل و هاستینگز، ۲۰۱۱)
در عصری که روابط بین افراد و گروه ها شکننده و به سرعت در حال تغییر است، اعتماد موضوع محوری سازمانها برای مدیریت کارآمد و اثربخش پویاییهای محیطی است. با توجه به ضرورت پاسخگویی سریع به تحولات محیط پویا، ایجاد تیمهای کاری هماهنگ، یکی از وظایف مهم رهبران سازمانها میباشد که در واقع به معنی فرایند تدریجی ایجاد و تشویق حفظ اعتماد در سازمان است
. Colquitt, Scott, & LePine
اعتماد یک مفهوم ظاهری نیست. اعتماد باید در استراتژیها، منطق و حتی عواطف مربوط به انجام کارهای درون و برون سازمانی، جاری باشد. باید توجه داشت که همه افراد میتوانند روی اعتماد سازمانی تأثیر گذار باشند. بیشتر افراد روابط خود را با سطح بالایی از اعتماد روابط شروع میکنند اما به دلیل شکننده بودن اعتماد، اعتماد به وجود آمده میتواند توسط فعالیتها و یا رفتارهای منفعلانه دیگران از بین برود (پریس جونز، ۲۰۱۰). اما نکته مهم این است که اعتماد میتواند بسیار بیثبات و شکننده باشد و مهمتر این که بازسازی اعتماد از دست رفته بسیار دشوار خواهد بود؛ حتی دشوارتر از شکلگیری ابتدایی آن. قسمتی از اینها بدین خاطر است که افراد معمولاً به محل کار به عنوان یک شخص نگاه میکنند. به این صورت که محل کار، به عنوان فردی شناخته میشود که شخصیت دارد، قدرت دارد و افراد را درک میکند. این تصور باعث میشود که افراد انتظار داشته باشند سازمان، مانند یک دوست نزدیک انتظارات و استانداردهای آنان را برآورده کند. متأسفانه با این تصور افراد در معرض یک نا امیدی قرار میگیرند؛ زیرا سازمان به هیچ وجه انسان نیست، افراد را درک نمیکند و اغلب چیزی را که افراد انتظار دارند به آنها نمیدهد (پریس جونز، ۲۰۱۰).
پیشینه پژوهشی:
در پژوهشی نشان داده شد بین اجزای سه گانه تعهد یعنی تعهدعاطفی، تعهد مستمر و تعهد هنجاری با اعتماد به سازمان رابطه مثبت معنی دار وجود دارد (شیخ محمد، موحی الدین عبدالقادر و انیسا، ۲۰۱۲).
. Sheik Mohamed, Mohiadeen Abdul Kader and Anisa
حس اعتماد به سرپرست می تواند حس اعتماد سازمانی را شکل دهد (لی، ۲۰۰۵) و از این طریق پیامدهایی مثل تعهد به سازمان و خشنودی شغلی را حاصل می کند (القاریانی، اصغریان، برجعلی و خان محمد، ۲۰۱۳).
عریضی و براتی (۱۳۹۲) در پژوهش خود تحت عنوان اعتماد به سرپرست میانجی بین تعهد سازمانی و تعهد به تغییر به این نتیجه رسیدند که بین تعهد سازمانی و تعهد به تغییر رابطه غیر مستقیم و مستقیم وجود دارد و تحلیل بوت استراب نشان داد که این رابطه از طریق میانجی اعتماد به سرپرست ایجاد می شود. بعد مبادله ای دو مقیاس تعهد سازمانی و تعهد به تغییر به میانجی مولفه شناختی اعتماد، بعد همانند سازی با میانجی مولفه عاطفی اعتماد و بعد پیوستگی با میانجی مولفه های شناختی و عاطفی می باشد.
. Elgharyani, Asgharian, Borjali & Khanmohammad
پشتیبانی ۰۹۱۹۱۸۰۹۸۳۴ (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).
نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.
بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود خواهید بود و لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد .
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری در ۴۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات: ۴۲ صفحه ( ۳۵ صفحه متن و ۷ صفحه منابع)
فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت doc (آماده جهت پرینت)
نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.
کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل ۲۰۱۵) داخلی (شامل ۹۲)
منابع درون متنی و پایانی: دارد
قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت وسایر رشته های مرتبط
کلمات، اعداد و هجاها اجزای جدانشدنی زندگی روزمره ی همه ی انسان ها و حتی کودکان هستند. تمام افراد از کودکی تا بزرگسالی طی روز با شمارش پول، خواندن مطالب، استفاده از ساعت، قرار ملاقات گذاشتن و یا اموری از این قبیل سر و کار دارند که مستلزم برخورداری از توانایی خواندن کلمات، شمارش و محاسبه ی اعداد، به خاطر سپردن اسامی و جملات و ... می باشند. بنابراین ناتوانی در انجام این فرایندها می تواند برای افراد مشکل آفرین بوده و شیوه ی ارتباط آنها را با اجتماع و محیط تغییر داده و دچار اختلال نماید. همواره در طول تاریخ افرادی زیسته اند که با چنین مشکلاتی روبرو بوده و به دنبال راه حلی برای این مشکلات و عوارض و پیامدهای این مشکلات برای خودشان و اجتماعی که در آن می زیند شامل خانواده و جامعه، بوده اند. در گذشته ناتوانی های یادگیری، "اختلال های مهارت های تحصیلی" نامیده می شد (انجمن روان پزشکی امریکا، ۲۰۱۵) و امروزه این افراد "دارای ناتوانی یادگیری" خوانده شده و در گروه کودکان استثنایی طبقه بندی می شوند. سالها پیش آموزش و پرورش استثنایی، فقط شامل کودکانی می شد که مشکلات آنها در یادگیری به عللی نظیر نقایص بینایی یا شنوایی، عقب ماندگی ذهنی، معلولیت های کلامی یا زبانی، اختلالات شدید هیجانی، فلج و یا سایر مشکلات ناشی از فقدان سلامتی جسمی مربوط می شد. مؤسسات، مدارس استثنایی و کلاس های ویژه برای آموزش و پرورش این دسته کودکان که دچار معلولیت های واضحی بودند، سازماندهی می شدند. در مقابل، کودکانی که در مدارس چیزی یاد نمی گرفتند، ولی ناشنوا، نابینا و یا عقب مانده ی ذهنی نبودند، هیچ نوع خدمات ویژه ای دریافت نمی کردند، زیرا هیچ برنامه ای برای آنها تدوین نشده بود. به علت وجود این موقعیت و اصرار والدین، متخصصان آموزش و پرورش تشخیص دادند که تعداد قابل توجهی از کودکان هستند که در یادگیری تکلم، استفاده ی صحیح از زبان، تکامل بهنجار ادراکات بینایی و شنوایی و یا خواندن، نوشتن، هجی کردن (دیکته) و محاسبه کردن دچار تأخیر هستند. بعضی از این کودکان زبان را نمی فهمند ولی ناشنوا نیستند، بعضی از آنها نمی توانند آنچه را که می بینند درک کنند ولی نابینا نیستند و بعضی دیگر نمی توانند از طریق روش های عادی آموزش، یاد بگیرند، درحالی که دچار عقب ماندگی ذهنی نیستند. این گروه از کودکان امروزه تحت عنوان "ناتوانی های یادگیری خاص" قرار می گیرند. اصطلاح ناتوانی های یادگیری امروزه انواع متعددی از مشکلات را شامل می شود. مشکلاتی که در طبقه بندی های سنتی استثنایی بودن (نابینایی، ناشنوایی، عقب ماندگی ذهنی و سایر انواع شناخته شده ی ناتوانی) قرار نداشتند
-Specific Learning Disability
به عقیده ی پاستر و همکاران (۲۰۰۹) والدین کودکان ناتوان یادگیری با مشکل ایجاد تعادل بین وظایف والدینی نرمال با مشکلات رفتاری، خدمات جسمی اضافی و نیاز به سازگار شدن از لحاظ هیجانی با کودکشان، نه زندگی در سطح انتظارشان، مواجه هستند. چندین سال است که کودکان مبتلا به ناتوانی های یادگیری مورد توجه متخصصان بسیاری از رشته ها قرار گرفته اند و مدارس، مؤسسه ها و سازمان های گوناگون، خدمات آموزشی، روانی و پزشکی در اختیار آنان قرار می دهند. از جمله خدمات مهم آموزشی برای این افراد می توان به مدارس و کلاسهای ویژه که زیر نظر سازمان آموزش و پرورش سازمان دهی می شوند اشاره کرد.
پیشینه پژوهشی:
پژوهش های بسیاری در زمینه ی ویژگی های عصب - روان شناختی کودکان با ناتوانی یادگیری ریاضی انجام شده که نشان می دهند مهمترین ویژگی عصب- روان شناختی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی عبارتند از اشکال در فراگیری و یادآوری مفاهیم ریاضی، دشواری در انجام محاسبات، راهبردهای ناپخته در حل مسئله، مشکلات حافظه، نارسایی های پردازش دیداری- فضایی، نقص در کارکردهای اجرایی، توجه و حافظه ی فعال (گیری، ۲۰۰۴؛ گیری، ۲۰۰۶؛ جردن، گلاتینگ و رامیننی، ۲۰۱۰؛ کراسبرگن، ونلویت و مس، ۲۰۰۴؛ سمراد، ۲۰۰۵). در مطالعات متعددی نشان داده شده است که دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی در کارکردهای حافظه از جمله حافظه فعال، حافظه اسامی، حافظه چهره ها، حافظه فعال بینایی- فضایی و حافظه درازمدت نسبت به دانش آموزان عادی به طور معنی داری عملکرد پایین تری دارند (کرکمن و هکینن- ریهو، ۲۰۱۰؛ هانلی، ۲۰۰۵؛ سوانسون و جرمن، ۲۰۰۶؛ روسل و نول، ۲۰۰۷). همچنین پژوهش ها نشان داده اند که آموزش در زمینه ی حافظه ی فعال می تواند عملکرد این کودکان را در حافظه ی فعال افزایش و مشکلات آنها را در ریاضیات کاهش دهد (هلمز، گاترکل و دانینگ، ۲۰۰۹).
پژوهش های انجام شده در داخل کشور
آقابابایی، ملک پور و عابدی (۱۳۹۰) نشان دادند که دانش آموزان با ناتوانی یادگیری دیکته از دانش آموزان عادی عملکرد پایین تری در کنش های اجرایی دارند. به عقیده ی عابدی، جبل عاملی و هادی پور (۱۳۹۰) دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی نسبت به دانش آموزان عادی به طور معنی داری عملکرد پایین تری در حافظه چهره ها، حافظه اسامی، حافظه داستانی و حافظه مربوط به تکرار جملات دارند. همچنین بررسی تأثیر آموزش کارکردهای اجرایی از جمله حافظه فعال در کودکان با ناتوانی یادگیری خواندن و ریاضی نشان داد که پس از پایان دوره ی آموزشی و پیگیری، عملکرد این کودکان در ریاضی (عابدی و همکاران، ۱۳۸۹؛ میرمهدی، علیزاده و سیف نراقی، ۱۳۸۸) و خواندن (میرمهدی و همکاران، ۱۳۸۸) بهبود می یابد.
-Executive Functions
-Jordan, Glutting, & Ramineni
-Kroesbergen, Vanluit, & Mass
-Semrud
-Visuo-Spatial Working Memory
-Korkman, & Hakkinen-Rihu
-Hanly
- Jerman
ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!
پشتیبانی ۰۹۱۹۱۸۰۹۸۳۴ (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).
نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.
بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود خواهید بود و لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد .
بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود خواهید بود و لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد .
بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود خواهید بود و لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد .
پاورپوینت بررسی بودجه بندی سرمایه ای در وضعیت های نامطمئن(همراه با مثالهای تشریحی) در ۳۹ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب
مقدمه
بودجه بندی سرمایه ای در وضعیتهای نامطمئن
ریسک و بازده
ریسک در چهارچوب بودجه بندی سرمایه
مفروضات بودجه بندی سرمایه ای
مفروضات رفتاری
روشهای آماری برای محاسبه ریسک و بازده
ارزش موردانتظار یک جدول توزیع احتمالات
ارزش مورد انتظار توزیع احتمالات جریانهای نقدی
واریانس و انحراف معیار
ضریب تغییرات توزیع احتمالات
ریسک ، بازده و ارزش فعلی خالص طرح
ریسک صاحبان سرمایه و شرکت
بازده و ریسک سرمایه گذاران
ریسک مجموعه سهام و بازده سرمایه
خرید انواع سهام و کاهش ریسک
تجزیه ریسک پرتفوی
بتا (β) : شاخصی برای تعیین ریسک سیستماتیک
ارزش فعلی خالص طرح بر مبنای نرخ تنزیل تعدیل شده
نتیجه گیری
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود خواهید بود و لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد .